Allt löser sig, tror jag ...

Nu är flygbiljetten till Stockholm bokad och klar, så imorgon bär det iväg! Det blir första gången jag flyger själv, så jag är lite orolig för det där med att hitta överallt. Förmodligen kommer jag väl gå vilse, sätta mig på ett rullband för att tänka och försvinna in i något mörkt väskrum. Men men, det löser sig säkert!

Och som jag längtar! Efter över två veckor av saknad får jag äntligen träffa my dearest igen. Får väl erkänna att det varit två rätt tuffa veckor, soliga och rätt fina bitvis, men jobbiga för hjärtat. Visst har jag blivit en riktig mes på sistone, jag som aldrig varit särskilt sentimental av mig tidigare! Nåja, det bjuder jag på.

Dags att tvätta upp lite kläder inför imorgon. Insåg nämligen att större delen av min garderob låg nertryckt i resväskan fortfarande, och kläderna luktar förmodligen skunk. Ingen hit, så ja ... Jag kör en handtvätt på dem, som på den gamla goda tiden!

Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0