Wiiiiiiie ... Krasch!

It goes up and it goes down. Och då pratar jag inte om bloggstatistiken, även om den också är lite hackig och ojämn.

Har i alla fall haft en helt underbar vecka som spenderats med enbart härligt folk! Jag har hunnit med att vara på dans, gå på Nolia och lite annat trevligt. Det har varit ... Obeskrivligt.

Sedan kom jag alltså hem. Aha, facebook! Snoka, snoka ... AOCH! BIG mistake, som vanligt! Man kan tro att jag letar anledningar att få humöret att sjunka. Och hur mycket jag än intalar mig att det inte spelar någon roll, så kan jag bara konstatera att det breakade another little piece of my heart. Snart är jag hjärtlös tack vare facebook, men det är väl antagligen lika bra. Mohahahaha! Nä, men ärligt talat blir känslorna inte direkt mindre avtrubbade med tiden om man säger så :-P

Snart ska jag i alla fall skjutsa min bror till tandläkaren, snart ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0