Vältränad blir jag då?!

Ibland kan jag verkligen sakna att ha en bil. Har ju börjat leta efter en medryttarhäst nu och har faktiskt fått napp på flera håll ... Problemet är bara att alla står så jäkla långt bort! Men men, någon gång hittar jag den perfekta!

Idag har jag varit duktig och cyklat till skolan i alla fall. Vi har en "prova på dag" idag och morgonen har bestått av radioteater, var i samma grupp som en jag gick med i gymnasiet, vad är oddsen liksom? Men kul och spårat blev det i alla fall, med direktsändning och allt. Därefter cyklade jag i alla fall hem efter en kortis på stan och nu sitter jag och har just ätit lunch. Kring tvåtiden ska jag befinna mig på skolan igen för att prova sjunga i kör, ska bli jättekul och jag är peppad och värmer upp med en gammal Gyllene Tider skiva jag hittade.

Snart ska jag cykla tillbaka till skolan. Om någon timme typ. Det däremot, ska faktiskt INTE bli så kul! Det är kallt och regnigt, men jag ska kanske vara glad att det ens är cykelavstånd förstås ... ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0