Än har jag överlevt ...

Jag överlevde den första natten ensam i lägenheten, med bravur till och med! Värre var det att komma hem igår ... Hittade visserligen rätt buss, men jag missade vart jag skulle kliva av och var tvungen att åka enda till havsbadet innan jag fick komma hem. Men då fick jag ju mig en liten sightseen i alla fall, allt till det fantastiska priset av 10 spänn, för att se det positiva i det lilla missödet.

Denna dagen har jag tillbringat framför datorn med att redigera bilder och lite sådant, då jag efter över ett år äntligen fått tillbaka mitt älskade photoshop. Måste dock säga att jag saknar sällskap och att det känns väldigt tomt och ensamt här i lägenheten, så har ni vägarna förbi får ni titta in en sväng! Chokladbollarna tog visserligen slut just, men det är inte omöjligt att jag bakar nya :-P




Kommentarer
Postat av: Maria

Har du nu megatrist någon dag så kan du ju alltid titta förbi på djupviken?:) T har ju mitt mob nr ;-)

2010-08-18 @ 12:34:12
Postat av: Bea

Har han? :-P Det är det inte omöjligt att jag gör nån gång! :-)

2010-08-18 @ 20:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0