Tjoooo

Okej, jag VET att jag är dålig på att uppdatera bloggen. Idag har det dock blivit en riktig datanördardag och då kan jag lika gärna passa på att uppdatera här också på samma gång.

Igår kom min kära mamma och bonusfar på besök, de fixade middag bestående av älgkött med klyftpotatis och kantarellsås, vilket är grymt svårslaget! Mycket trevligt. Sedan efter att de åkt kom slasktratten och fick käka upp resterna av kladdkakan jag bakat tidigare, varefter det bar av på lite cruising i Piteå stad.

Menmen, orkar inte skriva mer nu ...


Kommentarer
Postat av: Mamma (minns du mig?)

Tack älskade lilla gumman för en jättetrevlig dag med dig (och Gerry). Vad det anbelangar maten så var du ju delaktig och fick lite tips för framtida matlagning. Efterrätten var superb! Mmmmmm.... Och den hade du ju gjort alldeles själv! Jag hoppas att du inte tycker att jag lägger mig i för jag försöööker verkligen att inte göra det och att styra dig på något sätt nu. Jag försöker verkligen att respektera det du vill och försöker fråga dig hur du vill ha det. Jag kanske inte lyckas alltid men jag är, och kommer alltid att vara, din mamma som alltid tänker på dig och alltid kommer att finnas här när du behöver mig. Alltid bara ett telefonsamtal bort! Kom alltid ihåg att det inte finns något du inte kan prata med mig om. även om du inte tror det så är det alltid så!

Puss på dig gumman!

2010-08-22 @ 19:00:09
Postat av: Bea

Ja, efterrätten kunde jag ju faktiskt skryta med att jag gjort själv! Och jag är smart också, bytte bort den sista biten mot en mjukpepparkaka som jag kunde bjuda pappa och Joakim på idag :-D

Jag ringer om det är något, och annars också förmodligen! Älskar dig mamma! :-D

2010-08-22 @ 19:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0