Tack för att du finns!

Det borde bli fyra månader idag. De fyra bästa och värsta jäkla dagarna i mitt liv. En sak är då i alla fall säker, jag har aldrig innan känt mig så ... Kännande, ehm ... Känslosam. Kort och gott, jag har aldrig älskat någon på det sättet innan! Visst, ibland är det rentutsagt förjävligt, men jag skulle verkligen inte vilja vara utan det. För det mesta är det nämligen helt magiskt och det känns som att jag hittat något (någon?) jag saknat hela livet. Tomrummet i hjärtat har liksom fyllts ut, trots att det är lite naggat i kanterna av alla breakade pieces.

Men jag älskar dig, och det kommer jag fortsätta med! ♥


Kommentarer
Postat av: Jag

Detsamma min älskade lilla petunia!!!

Puss!!! <3

Din G.

2010-08-30 @ 21:43:39
Postat av: Bea

<3

2010-08-30 @ 21:48:59
Postat av: Bea

<3

2010-08-30 @ 21:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0