Stanna tiden, jag hinner inte med!

Har vaknat upp på sisådär åtta olika platser under den här sommaren, alltid lika spännande att slå upp ögonen på morgonen! Nu börjar dock sommaren lida mot sitt slut (snart) och det är dags att göra en resumé av vad jag hunnit med ...

Jag har:
- Tagit studenten.
- Startat eget företag.
- Dansat i Käcktjärn.
- Varit till Turkiet.



- Firat svensk midsommar i Turkiet, träffat Anna Book.



- Dansat på en bardisk, ytterst ofrivilligt (Turkiet).



- Gjort ett försök att extraknäcka som inkastare på en restaurang i Turkiet.



- Sett kalkstensklippora i Pamukkale (Turkiet).



- Sett den antika teatern Aspendos (Turkiet).
- Spenderat en timme i Side, Turkiet.



-Försökt dansa med en turk eller två ... Eller fem! Mission impossible, typ! De kan verkligen inte?! Tur de bytte av varandra väldigt fort!



- Åkt båt på Manavgatfloden (Turkiet).



- Bott i Stockholm, Ösmo, under drygt två veckors tid.
- Jobbat i kassan på Kronans Droghandel.
- Dansat på Skansen.
- Åkt tåg en hel natt.
- Varit på fest i Grytnäs Herrgård och träffat en massa släktingar.



- Dansat i Sangis.
- Dansat i Bredsele, och vågade bjuda upp alla!
- Gått på Nolia, Piteå.
- Gjort jobb åt pappas jobb.
- Blivit antagen till Journalistik i nya medier, Piteå.  
- Hejdå-fikat hos Madde, och träffade där även andra vänner.
- Tillbringat tid med min älskling.
- Mött en massa underbara människor som jag är oerhört glad att jag fått chansen att lära känna!

Jag har säkert glömt hälften ändå, men jag orkar inte komma på mer :-P Ni får stå ut med de "läckra" bilderna också :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0