Let me be more than a lover ... Och andra deppiga/ peppiga låtar

Sitter och snorar i soffan, döförkyld. Det är så otroligt frustrerande och jag tror faktiskt jag skulle kunna bryta ihop i tårar vilken sekund som helst. Jag hatar helt enkelt att vara sjuk och orkeslös! Faktum är att jag inte vill något hellre än att dansa, eller i varje fall festa med resten av nollorna. Men, jag kan inte! Jag vill verkligen inte erkänna för mig själv att jag är för slut för att orka, men det är tyvärr den tragiska sanningen. Eller orkar och orkar, jag BÖR väl snarare inte om jag ska orka med morgondagen också.

 

Men samtidigt vet jag inte om jag orkar sitta här i min lägenhet och lyssna till Bonnie Tyler hela kvällen. Visst, hon är jättebra också och så ... Men som min älskling så fint påpekade, det verkar som att hon haft väldigt mycket otur med killar! Konstigt att jag gillar hennes låtar så mycket egentligen ... :-P Men de ger mig faktiskt styrka på något sätt, får verkligen en så härlig feel-good-känsla när jag klämmer i och sjunger med i dem ... Vilket innebär att jag nu nästan lyckats inbilla mig själv att jag är frisk som en nötkärna. Denial, denial, denial.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0