Jag ska gå ...!

Efter en förmiddag bestående av porträttfotografering, sitter jag nu övergiven på ett kontor utanför Luleå stad och väntar på att min käre far ska komma och skjutsa mig till busstationen så att jag kan ta mig hem någon gång. Hemma är alltså numer i Piteå, vilket det kommer fortsätta vara de närmaste tre åren. Det känns faktiskt bra också, riktigt bra!

Förutom en liten detalj, min lägenhet ligger för långt från busstationen! Jag har ingen cykel än och jag är inget stort fan av att gå. Idag kommer jag bli tvungen att gå hem från busstationen ... Böhööööl! Hann aldrig leta fram några bra skor i morse, så det kommer bli en plåååga. Men nu ska jag inte klaga, det kunde faktiskt varit värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0