Inspiration kan man få ...

Sitter nu och lyssnar till Svenska Favoriter, vilket av någon anledning fick mig väldigt inspirerad till att skriva ihop något riktigt mäktigt. Jag menar ... Meningar som "Som om vi alltid älskat, sen min dagboks första blad" eller "Du är en saga för god för att vara sann, det är en saga i sig att vi funnit varann" gör väl verkligen att man blir sugen på kasta ut en riktigt pampig kärleksförklaring i bloggen? Eller är det kanske bara jag?

Inte för att jag kommer göra det, men jag kanske skulle vilja. Fast ärligt talat skulle det nog kännas rätt löjligt ändå, för vissa tankar ska nog helt enkelt inte formuleras i ord (tro mig, jag har provat)! Istället ska jag fortsätta lyssna på musik och tänka de där fåniga tankarna i min ensamhet, med ett fånigt leende på läpparna! Så himla nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0