Hard work ... Eller nåt!

Har jag nämnt att jag verkligen älskar mitt nuvarande jobb? Nu på morgonen har jag haft möte med mina uppdragsgivare och de verkade tycka att det jag gjort hittils var helt godkänt. Sedan har jag gått runt och fotat en massa underliga maskiner, har ingen aning om vad jag egentligen fotat och vad de kan tänkas vilja visa upp, men jag får helt enkelt visa dem bilderna och fråga om jag lyckats fånga något viktigt på bild. Det var i alla fall lite smått spännande att gå runt i en öde verkstad och ta bilder på underliga ting!

Det är i alla fall rätt trevligt här, kaffeautomaten har toppengod varm choklad och personalen är trevlig trots att de är pappas arbetskamrater och egentligen borde vara lika töntiga som honom :-P Dock kan jag inte göra något mer här nu utan måste vänta tills jag kommer hem till mitt älskade InDesignprogram. Gör ju i och för sig inte så mycket, det fina med att vara egen är att man kan jobba precis när man vill och ta hur långa raster man vill ... Me likie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0