Grannen spelar skumma låtar ...

Andra skoldagen idag. Igår var alltså den första, då jag konstaterade att alla i min klass verkar både vettiga och trevliga. Det är mer än man kan säga om fösarna, överfösarna och alla andra som står över oss "nollor" ... Fast de är inte heller så dumma, egentligen!

Medan gårdagen mest gick ut på att skrika sig hesa, har denna skoldag gått ut på att sitta i parken och lära känna varandra, fika och äta lunch. Mycket trevligt må jag säga! Det blev även ett snabbt studiebesök på Piteåtidningen.

Ska inte skriva mer nu (och det jag skrivit hittils är både hackigt och oengagerat, jag vet!), utan istället vara social med min fina (finaste!) älskling! Kan inte beskriva hur glad jag är att han finns (hör du det, G???) och jag skulle inte ens byta honom mot tusen glassar! Så det så! :-D


Kommentarer
Postat av: G.

:-D

G.

2010-08-20 @ 11:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0