En hårboll att gräva ner ansiktet i!

Ibland förvånas jag faktiskt över hur jag tänker. Har inte ens flyttat in i lägenheten än (och vet för all del inte ens om jag ska det) och har redan börjat komma på mig själv med att kika på ... Hästannonser?! Studentekonomi, studier och ... Häst?! Har ingen aning om hur min hjärna lyckats få kombinationen av dessa tre ord att låta som ljuv musik i mina öron, men otroligt nog har den gjort det i alla fall. Bäst jag skruvar ner volymen innan jag gör något jag kommer få ångra, haha.

Men nu när man ska bo själv, något slags djur måste man ju ändå ha som sällskap ... Har blivit så vansinnigt sugen på en liten lurvboll att gosa med! Ja, en ynklig liten kissemiss skulle man väl ändå kunna ha i alla fall?! Frågan är bara hur bra den skulle trivas i en lägga på 32,8 kvadrat ... Hmm, får nog fundera lite mer på det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0