Våren är kommen!

Idag har jag sutitt ute på balkongen och solat i t-shirt! Helt galet varmt det är ute, nu är det verkligen vår på riktigt. Så har jag även varit iväg och postat ansökningen till skrivarkursen idag samt stipendieansökningen. Nu finns det alltså inget jag kan göra förutom att hålla tummarna och hoppas att det går vägen. Iiiih, nervöst!

Annars då ...? Ja, jag borde väl såklart logga in på studera.nu och söka till fler utbildningar ifall jag inte kommer in på mitt förstahandsval. Men jag har ett stort problem, jag vill verkligen inte flytta! Före jul skulle jag gjort vad som helst för att komma så långt bort härifrån som möjligt och jag har därför letat utbildningar därefter. Men nu, nu har allting ändrats och det finns saker som gör att jag absolut vill vara kvar här i norrland. Hmm ... Men det löser sig nog på något sätt!

Dont worry, be happy. Det ska jag vara! Det är jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0