Resa på G, eller?

Oh, what a monster I've become! Nyss ringde pappa och hade preliminärbokat en Turkietresa och jag undrade om vi inte kunde åka någon annanstans för att få se något nytt. Ska man klaga på sånt liksom? Vilken bortskämd snorunge jag är ...

Men grejen är den att Turkiet förra året var alldeles för otroligt för att toppa. Faktum är att jag haft mardrömmar om att jag återvänt dit och blivit otroligt besviken. Ett dåligt omen, tänker jag. Dessutom är det ju säkert många av de vi träffade där, på restauranger och så, som inte är kvar. Därför känns det som att det inte kan bli detsamma igen. Och jag vill alltid minnas Turkiet som så fantastiskt som det var sommaren 2009!

Därför hänger jag nu själv på Fritidsresors hemsida och kollar utbudet (eller bristen på det). Går det bra? Knappast troligt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0