Förhöjd apelsinkonsumtion och minskat läxintag

Mycket bloggande att "ta igen", jag har ju missat typ tre dagar! Nu sitter jag i alla fall och funderar över vilka läxor det är jag stressar över idag. Innan jag kom hem kändes det som jättemycket, men plötsligt verkar inget särskilt akut. Möjligtvis kan det dock vara min hjärna som lurar mig att tro det, så jag får nog se till att tänka efter en extra gång om det inte är något jag måste göra ändå. Typ 50 sidor arbetsmiljö och säkerhet till imorgon kanske, som jag bara tränat på en stund igår. Men det kan man väl ändå, eller ...?

För övrigt har jag bara pressat i mig en apelsin sen jag kom hem. Åt en i morse också, i hopp om att det på något mirakulöst sätt ska jaga bort förkylningen jag dragit på mig. Är jag inte kry till på fredag blir jag djuuupt förtvivlad. Inte för att jag tror dansen kommer bli kul eller så, men det kan jag ju inte veta säkert om jag inte är där ... ;-) Äh vad fasen, jag SKA vara där! Skulle missa föööör mycket annars ... 

Men hur var det nu med pluggandet? En sak är säker, inget Facebook för mig på ett tag i alla fall för då vet jag med största säkerhet hur det går med pluggandet. Om till och med bloggen kan distrahera mig nu vill jag inte ens veta vad facebook skulle innebära!

Men ändå ... Det är ju så trist att läsa om lagar och bestämmelser!




Kommentarer
Postat av: G.

Mm.....Gick ju NÄSTAN bra att vara från facebook!!! ;-) G.

2010-04-27 @ 23:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0