Sommaren 2010 kommer bli bääst!

Okej, typ varje sommar säger man att "denna sommar kommer bli den bästa". Förra året stämde det faktiskt också när jag sa det, och det fina är att denna sommaren förmodligen kommer bli ännu bättre. Jag är övertygad om att det kommer bli en hel del dansande för min del, men förutom det verkar det inte omöjligt att en utlandsresa bokas. Pappa har börjat prata om det och jag har börjat titta på tänkbara alternativ. Det finns liksom inget som hindrar att sommaren 2010 blir fantastisk!

Fast det finns ett moln på himmelen också, insåg jag just. INGEN RIDNING?! Minns nog inte när det senast gått en hel sommar utan att jag suttit på hästryggen. Fast det går kanske att göra något åt det också, för vad jag lärt mig är att ingenting är omöjligt om man vill det tillräckligt mycket, så något ska jag nog kunna fixa :-)

Då var det bestämt. Sommaren 2010 kommer bli en dröm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0