Nuu får det gärna hända nåt skoj?

Phu! Veckans schema är fullproppat av hemska skoluppgifter, skoluppgifter och åter skoluppgifter. Och nästa vecka ser inte bättre ut den. Tänk att i snart tre års tid har vi nästan inte haft en enda läxa, men nu mot slutet kommer verkligen allt på samma gång! Ingen vidare planering av de som satte ihop vårat program, kan jag tycka. Men det är ju bara att bita ihop och köra gärnet de sista månaderna, för sedan är det över :-D

Dessutom har jag ju saker att se fram emot den närmaste tiden också! Men jag ska försöööka att inte tjata mer om det även om det är väldigt svårt att låta bli ;-) I suppose you all know what I'm talking about :-P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är nyss hemkommen från Umeå, har varit och städat studentlägenhet. Så nu är det rent på golvet om du måste våldgästa:) Kram/F

2010-04-20 @ 23:13:31
Postat av: Bea

Haha, vilken tuur! ;-D Kramiz!

2010-04-21 @ 09:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0