Just nu ...

Har just betalat det sista för körkortet och visst svider det lite att se pengarna flyga iväg. Fattig som en liten kyrkråtta är jag nu, men jag antar att jag får vara glad att jag har gjort bort det i alla fall. Ska dock inte säga vad körkortet gick på totalt, för det skulle avslöja hur pinsamt kass jag varit, haha.

Idag sitter jag för övrigt och lider för att jag inte kan åka till Umeå ikväll och dansa till Zlips, för att jag ska göra det dumma högskoleprovet imorgon *muttrar*. Det var alldeles för länge sedan jag var på dans sist nu, har fått sån abstinens att jag till och med skuttade omkring i mitt rum idag och dansade med en föreställd luftpartner :-P

Fattig och uttråkad, en fredagkväll ... How saaaad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0