I'll kill my head if it doesn't kills me first

Förstår inte vad mitt huvud har emot mig, vaknade med huvudvärk idag och har tagit mig igenom dagen på Ipren. Nu känns det dock ganska bra och jag är taggad inför kvällens ridlektion. Det har fallit på min lott att ta med fika idag, en uppgift jag tagit på största allvar så jag har stått och brett mackor ett bra tag. Fick dock höra av mamma att jag ska sluta analysera så mycket, efter att jag frågat om det är opassande att ha hamburgerkött på mackor som man ska ta med till ett stall ... Haha :-)

För övrigt så insåg jag just att det inte är någon vidare idé att ha en helkroppsspegel vid datorn. Inte för att jag har komplex, än, men jag kanske får ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0