I give up!

Konstigt nog har jag under denna bloggpaus irriterande nog kommit på fler roliga saker att blogga om än i vanliga fall. Precis som att inspirationen dyker upp bara för att jävlas, för att den vet att jag inte klarar av det. Nu är det i alla fall dags att kapitulera, because I just can't take it no more!

Idag fick vi pasta med tacostrimlor till lunch på skolan. Vadå tacostrimlor? Har inte förstått än vad taco egentligen är för ett djur. Antingen så är jag väldigt oallmänbildad, eller så är det skolmatnissarnas logik som brister en aning när de sätter namn på maten. Jag skulle nog kallat den "oidentifierbart djur med tacokryddning". Fast kanske var det den ökända (okända) tacoråttan vi åt ändå, vad vet väl jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0