Homework to do

Har blivit fullkomligt överöst med skolarbete på sistone, känns som att det är hur mycket som helst som ska göras! Men nu har jag i alla fall skrivit en lista för vad som ska bli gjort  i veckan och idag har jag betat av första punkten på listan. Alltså skrivit upp det jag ska säga på det fem minuter långa engelskatalet jag ska hålla nästa vecka ... Nu ska jag bara lära mig allting utantill också, plus det fem minuter långa talet som ingår i nationella proven i svenska som också är nästa vecka. Tur att jag har två hjärnhalvor i alla fall! ;-)

Det som är lite frustrerande är att jag ju vetat om att jag måste göra detta typ hur länge som helst. Jag kunde alltså gjort det för flera veckor sedan istället för att skjuta upp allting till sista minuten. Nu har jag istället åtminstone tre stora uppgifter som alla ska vara klara nästa vecka. Hur tänkte jag då? Visserligen kommer jag klara det, men visst känns det kanske lite dumt.

Men jag har ju i alla fall en stoor morot som hägrar i slutet av veckan. Efter dagar av flitigt arbete är det då äntligen dags ... För daaaaans! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0