God ...

Tårarna sprutar, men anledningen är "bara" förkylningen som tycks hålla i sig. Igår sprutade de nästan också, fast av en helt annan anledning som jag höll på att skriva ett argt inlägg om här i bloggen. Lät dock bli vilket var tur det eftersom att det visade sig att inget var som det verkade trots allt, till min enorma glädje :-)

Men den stora frågan är hur det blir med fredag! Jag har tappert pressat i mig citronvatten idag och fortsatt äta apelsiner, men frågan är väl om det hjälper eller om det helt enkelt till och med är så illa att det är citronerna som sprutar ut ur mina ögon i nuläget (överdos?).

Grejen är ju den att om det bara varit för MIN skull hade jag inte tvekat en sekund att fara på fredag. Men jag har ju däremot mina tvivel om att andra blir särskilt upphetsade av att bli snörvlade i nacken av mig. Får dock hoppas på det bästa, kaanske har det blivit bra tills dess ändå, om jag har riktigt tur. Gud om du nu finns, gör mig frisk? Jag kan nästan till och med ta emot Jesus som min herre om du går med på det? Eller nää förresten, det var en absurd tanke! Sa jag förresten att vi hade en extra lång religionslektion idag ... Nehepp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0