En lista

När du duschar, sätter du på vattnet innan eller då när du står i duschen?
När jag står i duschen. 

Har du nån gång borstat tänderna i duschen?

Faktiskt inte, men har legat i sängen och borstat tänderna däremot. Haha.

Hur gammal ser du ut att vara?
Somliga säger 14, kul ...

Vilken låt sjöng du senast?
I dreamed a dream ...

Vem pussade du senast?
Eller, vem pussade mig senast? Det håller jag för mig själv för det är lite pinsamt typ, jag blev väldigt förvånad!

Blundar du när du kysser någon?
Jepp.

Vem fick du senast sms av och vad stod det?
Pappa skrev; Ja, det är inte lätt. Lycka till med provet imorgon ... Blablabla.

Har du någonsin kallat någon för slampa?
Men nae!

Har du blivit kallad för slampa?
Verkligen inte.

Har du nån gång ätit upp alla popcorn?
Flera gånger, jämt och ständigt ungefär.

Hur många tror du kommer gå på din begravning?
Vet inte och jag bryr mig icke heller.

Hur många av dem skulle komma bara för att vara säker på att du är död?
Haha, är det inte därför man går på begravning? :-P

Har du mest fiender eller mest kompisar?

Vad jag vet har jag inga fienden?

Har du någonsin skickat ett anonymt brev?
Nej, anonymitet är inte riktigt min grej.

Kan du fixa din egen bil?
Fixa ...?

Är du smartare än dina vänner?
Det beror nog på vad saken gäller.

Har du någonsin stulit något av dina vänner?
Jag försökte ta en godis av Mi en gång, har fortfarande kvar ärret från det ...

Har du suttit i fängelse?
Nix.

Gillar du lukten av öl?
Euuuuuuuw, lukten och smaken alltså ... Nej.

Skulle du dödat en hund för £1000?
Om den var sjuk och led och jag kunde göra det smärtfritt så då kanske.

Har du varit deprimerad nån gång?
Inte på riktigt.

Bor du med dina föräldrar?
Än så länge ja. Men jag vill flytta till en egen lägenhet!

Har du planer för framtiden?
För den närmaste framtiden, typ ett år eller så.

Två saker som skrämmer dig:
Att få ett nej! Och att misslyckas kanske.

Två av dina nödvändigheter:
Vatten och lycka!

Två saker du har på dig just nu:
Tights och t-shirt.

Två av dina favorithobbys:
Dansa och rida och skriva ... Oj, det blev tre men jag kan inte utesluta någon av dem!

Två saker du vill ha:

Framgång och pengar.

Två platser du vill åka på semester:
Det blir nog Thailand och typ Japan kanske. Men vill åka överallt!

Två saker du vill göra innan du dör:

Få en bok publicerad och förhoppningsvis skaffa familj!

Två saker du tänker på just nu:
Att jag borde gå och lägga mig för att jag ska göra högskoleprovet imorgon. Att jag borde borsta tänderna ...

Två affärer du shoppar i:
H&M och Gina Tricot.

Två favorit-husdjur:
Tycker om de flesta men känner nog inte mer för något direkt? Marsvin gillar jag faktiskt dock, de är så söta!

Två orsaker till varför du svarar på denna undersökning:
Den verkade lite skojig.

Vad har du för planer i veckan?
Högskoleprov all day long ...

Vilken färg bär du mest:

Rosa kanske? Men jag varierar grymt mycket.

Senaste favoritfärg:

Röd tror jag?

Senaste låt du hörde på radion:
Ingen aning faktikst.

Vad blir det för middag i natt?
Har redan ätit middag, det blev ärtsoppa och pannkakor.

Är du lycklig nu?
Ganska ändå, trots allt. Men lite ledsen i ögat för att jag missade kvällens dans ...

Vem ringde du senast?
Mamma tror jag. 

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
En, fast då är det väl ingen nyckelknippa?

Hur är vädret?
Det är för mörkt för att se nåt. 

Saknar du någon just nu?

Ja, många faktiskt!

Ett ord som beskriver dig:
Ambitiös?

Favoritskor:
Ett par vita ballerinaskor jag hade förut som var jättesköna. Mamma slängde dem dock, en sorglig historia ... Gillar även mina dansskor, för de är så sköna så det finns inte!

Äger du stora solglasögon?

Inte det.

Vad vill du helst göra just nu?
Dance dance dance!

Vad borde du göra just nu?

Borsta tänderna och sova.

Senaste textmeddelande du skickade:
Man ska vara där åtta.

Vem kramade du idag?
Mamma :-)

Nämn en sak du gör varje dag:
Dricker! Vatten ska tilläggas, jag är ingen alkis ...

Hur mycket pengar har du just nu?
Inte tillräckligt.

När såg du din pappa senast?
I måndags.

Har du ont någonstans just nu?
Det värker lite överallt pga. oskön sittställning ...


Kommentarer
Postat av: Tobias

Du missade verkligen något igår..d var sjukt kul på dansen ...mkt folk o dansant folk...en perfekt kväll=)

2010-04-10 @ 15:18:30
Postat av: Gerry

Oj, oj, oj vad du missade något!!!! ;-)

G.

2010-04-17 @ 19:23:23
Postat av: Bea

Om jag skulle göra en lista över saker jag inte vill veta, då skulle din kommentar hamna på den listan kan jag ju säga! ;-)

2010-04-17 @ 22:33:30
URL: http://classiclady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0