Ehh, WHAT?

Idag har jag ägnat 1 timme och 23 minuter åt att grilla min hjärna med mobilen, medan jag mumlade saker som "mhm", "jaha" och "aha, det var ju bra". Något säger mig att jag inte kan vara den roligaste att prata i telefon med och speciellt inte när jag är förkyld och låter som jag vet inte vad. Men för någon vecka skulle jag inte ens svarat, så det är faktiskt ett stort framsteg för min telefonfobi! :-P

För övrigt har jag legat utslagen i sängen mest hela dagen och sms:at samt varit inne på facebook, vilket har varit ungefär så trevligt det nu kan bli att ligga utslagen och göra väldigt lite. Alltså, roligare saker finns ju, men det var ändå rätt fint!

 Nu ska jag fortsätta göra typ ingenting. Min mage håller dock på att ta kål på mig, kan det ha varit alla apelsinerna som blev för mycket? I have noo idea, men nu har jag faktiskt tömt dagens ordförråd så nu ska jag inte skriva mer för tillfället :-)


Kommentarer
Postat av: lovisa

krya på dig :)

2010-04-29 @ 21:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0