Soligt

Solen skiner. Jag ligger i soffan och laddar upp mig inför jobb. Förstår inte varför jag är så fruktansvärt trött nuförtiden. Jag har varit trött länge, men jag tror nästan det nått en ny nivå. Kanske behöver jag bara några dagars vila, vilket jag får efter idag då jag faktiskt är ledig i hela fyra dagar om jag räknat rätt?! Vad jag nu ska göra på dessa lediga vardagar kan man fråga sig, jag hoppas det är soligt så jag kan ligga ute och fylla på med D-vitamin. Städning av huset är också högaktuellt och så ska jag såklart se till att träna ordentligt. Men sen vet jag inte. Fyra dagar känns nästan länge, hehe. Nåja, det blir säkert bra. 
 
Annars har jag fortfarande inte så mycket att berätta. Tråkigt men sant.

Kommentarer
Postat av: mamma

Blodvärdet är naturligtvis som det ska? Annars har du ju din lilla sjukdom som mycket väl kan spöka.
Annars gör du helt rätt i att bara ligga i solen o lapa o lata dig!
kraaaam!

2016-05-04 @ 10:26:49
Postat av: Bea

Inte kollat på ett tag men de har typ aldrig varit dåliga hittills :-) Kanske ska försöka kolla upp det ändå dock. Kram!

2016-05-05 @ 22:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0