När tvivlet kommer krypande

Idag är en sån dag då jag ifrågasätter typ allt med mig själv. Tycker folk jag är bra eller helt kass, smart eller totalt korkad, trevlig eller en social katastrof? Vissa dagar vet jag verkligen ingenting.
 
Det skulle vara intressant att kunna läsa tankar. Eller hemskt kanske. Men jag tänker ändå att det borde märkas om folk tycker illa om mig. Fast å andra sidan kanske jag är för trög för att märka något? Det är ju egentligen omöjligt att veta så noga själv, man är väl rätt partisk när man dömer/bedömer sig själv.
 
Men jag får väl helt enkelt sätta min lit till att om jag nu är trög, otrevlig eller bara allmänt kass så får jag höra det. Annars måste jag väl ändå utgå från att jag är ... Rätt jäkla perfekt! ;-)
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Tummen upp! :)
Klart du är helt jäkla perfekt!
Kraaam!

2016-02-07 @ 18:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0