Jobb jobb jobb

Mitt liv för tillfället består av jobb. Mer jobb än på länge. Eftersom att det är så vansinnigt kallt ute så blir det inte att träna heller, man vill ju gärna kunna ha i motorvärmaren i så fall. Men i och med att jag jobbar så mycket orkar jag ärligt talat inte träna ändå, ligger hemma med min spända nacke så fort jag är ledig. Störande. Senaste grejen jag testar nu är att äta viss mat som tydligen ska göra en mindre stressad. Smått desperat typ. Men att prova skadar ju inte.
 
Önskar att jag hade något mer spännande att berätta. Men icke. Det blir väl framåt sommaren i så fall. Har inte planerat något än dock, men något borde man väl lyckas med. Hoppas jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0