Solsken

Igår kväll gick vi ut i Shinjuku och åt sushi till middag, om nån undrade.
 
Idag började vi morgonen med Donkenfrukost. Sedan åkte vi till ett område som jag inte minns namnet på. Där hade vi läst att det skulle finnas en bra knivaffär som maken ville spana in. Förutom att besöka den sprang vi på en mexikansk bar där vi passade på att prova några olika tequilasorter. Inte jättegott i mitt tycke, men maken är ju tequilanörd. Trots att jag inte smakade så mycket blev jag dock påverkad, haha. Gick sedan runt och kollade i affärer.
 
Åkte vidare till Asakusa där vi gick runt och kikade i typ en stor marknad och andra affärer. Sedan hittade vi en yakunikurestaurang. Då jag hört mycket om denna maträtt ville jag prova. Yakuniku är typ olika köttsorter som man grillar själv runt bordet. Det var supergott verkligen!
 
Nu är vi tillbaka på hotellet för att vila. Hade lite lite kläder på mig idag, solen sken visserligen men i skuggan var det kyligt. Är därför lite frusen och trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0