Solen skiner ute och inne

Så var den här, den sista jobbdagen av sjutton. Vaknade av att min käre fästmans alarm ringde och kunde inte somna om. Så halv sju klev jag upp och har sedan dess hunnit med att både träna och handla lite. Börjar jobba om en timme drygt. Visst är jag trött, men inte sådär vansinnigt slut ändå som jag hade förväntat mig att vara.

Men gårdagen var en himla bra energiboost också. Jobbade från två, men innan det hann vi med att njuta lite av solen och äta lunch med svärföräldrarna. Där väntade även några tidiga bröllopspresenter. Jag säger bara woooooooohooooooo! Vi blev både överraskade och såklart väldigt glada. Som att inte det var tillräckligt fick jag även med mig två matlådor hem, god soppa som jag ätit igår och idag.

Ja, livet känns bra nu trots att jag jobbat alldeles för mycket. Men vårsolen och allt annat positivt i mitt liv att se fram emot gör att jag helt enkelt inte kan vara annat än glad. Känner mig lycklig.

Kommentarer
Postat av: mamma

Sååååå bra! <3

2015-03-09 @ 18:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0