Överhettad och en madröm

Idag är en sån där dag. En sån dag då man är inne på jobbdag nummer fjorton, vaknar med huvudvärk och egentligen är helt uttömd på energi. Men jag är ju inte den som kastar in handduken i första taget. Bara att bita ihop helt enkelt och göra vad man kan för att piggna till. Det brukar ju bli bättre när man kommit igång.

Såklart är jag lyhörd för min kropps signaler fast jag fortsätter köra på. Än har jag inte åkt på nån brakförkylning, så det bör vara lugnt. Konstigt dock med tanke på att jag går på medicin som ska sätta ner immunförsvaret. Nu, om någonsin, borde jag bli sjuk. Men det måste ju innebära att jag har mer kvar att ge. Kroppen känns ändå fräsch, det är mest huvudet som är lite överhettat. Men det brukar som sagt bli bättre när man kommer igång.

Jag hade en hemsk dröm i natt förresten. Drömde att det var dagen för bröllopet. Minns typ att jag skulle gå in i kyrkan, men sedan får jag nån form av blackout och vaknar dagen efter och minns INGET av bröllopet mer än små fragment! Det kändes såklart helt värdelöst och jag var helt förtvivlad och letade desperat efter bilder och videos för att försöka minnas något. Efter den här drömmen känns det dock som att det verkliga bröllopet, den dagen vi är där, helt enkelt inte kan bli värre i alla fall. Hehe.

Nä, nu ska jag drömma lite om lediga tider och spännande resor. Låter bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0