Lite händer men inte mycket

I förrgår blev jag blixtinkallad till en arbetsintervju i Luleå. Det var en gruppintervju och de andra i gruppen var studenter som alla studerade avancerade saker som rymdteknik och ekonomi. Och så jag, haha. Kände mig ganska malplacerad. Men jag gjorde det bästa av situationen helt enkelt. Dock så vet jag inte om det skulle löna sig att jobba i Luleå, det kostar en del att pendla både i pengar, tid och energi. Nåja, det får jag ta ställning till om jag får jobbet.

För övrigt händer det väl inte så mycket, igår var jag en sväng på jobbsökarafton på Piteå Havsbad. Lämnade bara mitt CV för en avdelning, för när det mest gäller sommarjobb vill jag i så fall göra något som kan utveckla mig som person. Inte något jag redan kan, då kan jag lika gärna fortsätta med de jobb jag har för på sommaren får man ju alltid timmar. Det må bära eller brista helt enkelt, men jag håller tummarna för att de tycker jag verkar intressant.

Annars jobbar jag mest och tränar om jag får tid över. Inte så roligt att skriva om, men det håller mig sysselsatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0