En kul lista

5 saker jag brukar säga:

- Hej!

- Tackar!

- Yaaay!

- Yoda ... Vad gör du?

- Nice!

 

Saker jag brukar tänka:

- Jag måste få fler arbetspass!

- Är det nån idé att söka det här jobbet?

- När hinner jag träna nästa gång?

- Vad ska jag laga till middag idag?

- Det vore skönt att vara ledig ändå ...

 

5 saker jag brukar drömma om:

- Att jag och nån ur min familj åker utomlands.

- Att nån random person stöter på mig (skitjobbigt ju!)

- Att jag blir jagad av spindlar.

- Att min fästman är otrogen mot mig.

- Att jag bor i Böle igen och att vi har kvar hästarna vi hade då.

 

5 saker jag älskar att göra:

- Åka utomlands.

- Njuta av solen.

- Spendera tid med min fästman.

- Träffa nya spännande människor.

- Äta god mat.

 

5 saker som jag vill ska hända innan året tar slut:

- Vill få ett fast jobb.

- Vill åka till Japan.

- Vill åka på släktträff i Skåne.

- Vill vinna jättemycket pengar på triss (hehe).

- Vill kunna äta mjölkprodukter igen utan att må dåligt av det.

 

5 saker jag beställer utomlands?

- Strawberry Daquiri.

- Mojito.

- Frappuccino with soy-milk, på Starbucks.

- Pommes med vitlöksdip på Donken.

- Vatten.

 

5 saker som doftar underbart:

- Vanilj.

- Kanel.

- En nyduschad och nyrakad fästman.

- Min aussie-hårinpackning.

- Vår!

 

5 saker jag vill bli bättre på:

- Att slappna av.

- Att inte ta åt mig så mycket om folk i min närhet är otrevliga eller på dåligt humör.

- Siffror!

- Matlagning.

- Träningsövningar. 

 

5 saker jag skrattar åt:

- Min katt när han gör nåt knäppt.

- Dåliga skämt.

- Bra skämt också såklart.

- Roliga tv-program.

- Folk som är roliga utan att de fattar det.

 

5 saker som gör mig till mig:

- Att jag har svårt att vara deppig några längre stunder och alltid försöker vara glad.

- Att jag alltid kommer med dåliga skämt för att muntra upp folk.

- Att jag har ett driv och en vilja att göra saker.

- Att jag tycker om att jobba mycket.

- Min fästman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0