Bara att vila

Somnade nästan så fort jag la mig i sängen igår, hade katten som sällskap så helt ensam var jag inte. Idag vaknade jag rätt tidigt och har hunnit med att träna och röja lite här hemma. Har dock en envis spänning i nacken och det är inte behagligt kan jag lova. Får ju inte nog med syre till huvudet vilket gör att jag blir jättetrött och får lite yrsel. Min förhoppning är dock att det ska gå över med vila. För nu ska jag vila resten av dagen, eller i alla fall fram tills jag ska och jobba i eftermiddag. Irriterande är det dock, vet verkligen inte hur jag på ett effektivt sätt kan bli mer avslappnad i nacken.

Men men. Tankeverksamheten funkar dåligt så några fler ord blir inte skrivna för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0