Andra an

Verkar ha kommit in i andra andningen nu och trots att idag är min trettonde arbetsdag känner jag mig förvånansvärt pigg än så länge. Kan ju i och för sig bero på att jag sovit tio timmar i natt med endast ett avbrott halv åtta då jag kunde fått ett jobbpass om jag inte redan haft ett. Allt kommer som vanligt på samma gång, det kan gå veckor då allt är jättelugnt men så helt plötsligt smäller det till. Nåja, det är rätt skönt ändå att pengarna rullar in på kontot. Fast jag har nog fått nån variant av penga-anorexi för vad siffrorna på kontot än säger tycker jag det är för lite. Hmm ...
 
Mycket mer spännande än så är inte mitt liv för tillfället. Ganska tråkigt med andra ord. Men det får vara så ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0