Godis och träning

Jag har förresten börjat äta godis igen och redan har jag börjat ångra det beslutet. Det är ju inte ens gott men när man väl börjat äta kan man inte sluta ändå. Köpte världens största godispåse igår eftersom att det var utförsäljning av lösviktsgodis på jobbet, ska jag ha kvar eller slänga den är frågan? Jag mår ju inte bra av den där skiten, det gör ingen.

För övrigt ringde det en person idag och undrade om jag ville komma på arbetsintervju. Yaaaaaay! Det är mycket roligare att söka jobb när någon faktiskt hör av sig så man känner att man kommer någonvart. Får väl se vad detta kan tänkas leda till.

Nu ska jag dock börja bege mig mot gymmet, för jag har kommit in i ett riktigt bra träningsflow faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0