En säng ...

Igår beställde vi en ny säng. En väldigt mogen prioritering, eller hur? Men min kropp brukar sällan vara så glad när jag vaknar och min andra hälfts kropp ska vi inte ens prata om. Så man kan säga att det var en nödvändighet för att klara livet bättre. Dock kan jag känna idag när det är kallt ute och jag är frusen, att en utlandsresa varit roligare att lägga pengarna på. Men det hade varit ganska korttänkt att prioritera det, sängen har man ju glädje av mycket längre. Jag längtar faktiskt tills den kommer också, den är grymt bekväm!
 
Den här dagen började med jobb från morgonen och direkt jag klev upp konstaterade jag hur resten av dagen skulle spenderas. Först en dusch och sedan dö bort i soffan. Har inte ändrat mig, det låter fortfarande som en briljant plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0