Det här med bloggande ...

Har suttit i timmar och försökt formulera ett inlägg. Men det finns egentligen inte särskilt mycket att berätta. Många tankar snurrar runt i huvudet, men de flesta är ganska diffusa och går inte riktigt att greppa. Som tur är driver jag ju ingen stor blogg, så ingen förväntar sig väl hög uppdatering här. Drömde en mardröm för ett tag sen att en stor bloggare länkade till min blogg, jag fick panik. Haha.

Fast det hade varit kul att ha en stor blogg. Om jag haft något att skriva om som folk ville läsa om. Någon gång kanske, om mitt liv blir intressantare än vad det är i nuläget. Det hade ju varit häftigt att kunna ta ut blogglön och sådana saker. Men jag vet samtidigt inte om jag skulle våga ha en blogg som folk kände till. Tänk att gå på stan och bli igenkänd till exempel, och folk kom fram till en för att prata om bloggen. Läskigt ju!

Nja, det är ganska skönt ändå att ha en liten blogg med typ fem läsare om dagen. I slutänden är det nog det som passar mig bäst. Fast tanken att kunna leva på att skriva om sitt liv känns ju onekligen lockande ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0