Hela dagen framför mig

Vaknade idag av att det kom nån och skulle göra något inne i vårat badrum. Där låg jag naken i sängen när jag plötsligt hör ett "hallå?" Snacka om panik! Haha, jag gömde mig under täcket. Men den något skumma väckningen gjorde ju i alla fall att jag kom mig iväg till gymmet tidigt. Så nu sitter jag här, nytränad och börjar inte jobba förrän i eftermiddag.
 
Funderar på att faktiskt göra något vettigt här hemma. Gräsmattan skulle verkligen behöva krattas. Visserligen vill jag inte glömma bort att vila ibland också, men lite krattning har väl ingen dött av? Nåja, får se hur jag gör.
 
Nu börjar datorns batteri ta slut så jag slutar skriva innan allt dör :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0