En lista

Jag gillar att ligga ute i solen och bara vara.
 
Jag sjunger på allt som faller mig in, nästan jämt.
 
Jag älskar min fästman.
 
Jag är inte speciellt bra på att hantera misslyckanden.
 
Jag föredrar sommar framför vinter, alla dagar i veckan.
 
Jag tycker om när min fina lilla kisse kommer och lägger sig på mitt bröst.
 
Jag är beroende av den där första koppen kaffe på morgonen.
 
Jag har på mig en rosa Mimmi Pigg tröja och ett par svartvita byxor.
  
Jag dricker gärna vatten.
 
Jag lyssnar på regnet som smattrar mot taket just nu.
 
Jag blir arg på idioter i allmänhet.
 
Jag är rädd för att bli arbetslös. Det är min värsta mardröm typ. Haha.
 
Jag önskar att jag får vara lycklig och må bra och att alla i min omgivning får det också.
 
Jag är pinsamt dålig på att ha ordning och reda hemma.
 
Jag är uppväxt i Rosvik, Råneå och Skellefteå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0