Work hard, play hard ...

Nu har vi fått pris på vad vårt drömkök kommer kosta. Puh! Det kostar att ligga på topp. Men om man ser köket som en investering och planerar att ha kvar det så länge man bor kvar i huset ... Då känns det ju plötsligt ganska billigt. Sen så var ju huset i sig väldigt billigt i inköp, så vad vi landar på i slutänden blir ändå betydligt mindre än vad rätt många lånar på sina hus. Och allt som betalas med sparade pengar räknas ju inte ens som en kostnad ;-)
 
Men faktum är ju att man ska lägga sina pengar på något. Så varför inte lägga dem på något så betydelsefullt som sitt hem? Det känns helt rätt och jag kan inte komma på en enda grej som känns viktigare. Jag hoppas att huset en dag kommer kännas så perfekt att det inte finns ett enda hotell jag hellre skulle vilja bo på. Då tycker jag verkligen man lyckats.
 
Vad ska jag göra idag då? Är ledig hela dagen och ska nog ägna den åt att fundera över min stora kärlek ... PENGAR!!! Haha. Vad ska jag göra resten av månaden? JOBBA!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0