Smalt

Har ätit frukost bestående av ett päron och en kopp kaffe. Det är ungefär 66 kalorier i ett päron och typ 2 kalorier i en kopp kaffe. Jag borde låtsas att jag skriver en blogg om att gå ner i vikt. Den skulle nog bli en succé. Men den enda anledningen till att jag inte äter mer frukost är att jag brukar må lite lätt illa på morgonen och äter jag för mycket kommer det bara upp igen. Jag försöker se till att äta igen inom några få timmar istället.
 
Idag är jag ledig och funderar på att prova göra lite naturgodis. Sorterna som finns på affären som tilltalar mig brukar innehålla både mjöl och mjölk i överflöd ... Även om det bara är wasabinötter så lyckas de få i mjöl! Fattar inte ens hur de gör. Det är då inte så nyttigt som man tror i alla fall. Sen stör det mig att det är choklad i allt ... Sen när blev DET nyttigt och vad skiljer det från vanligt godis?! Nej, tacka vet jag hemmagjort. Då kan man ha kontroll över vad man får i sig. Det är dock svårt att hitta intressanta recept, jag har bara hittat ett som jag vill prova.
 
Det känns inte som att jag skriver något jätteintressant. Min blogg skulle kunna behöva ett lyft så den inte är så tråkig. Frågan är väl om jag orkar bry mig.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag är också sämst på att äta frukost. Dumma jag. Men alltså, ibland går det bara inte.

sv: VA!? Är det paprika i grillkrydda!? Jag hatar paprika nu... jag svällde inte i halsen, men eftersom läpparna sväller upp så är det kanske dumt att chansa :(

2014-01-08 @ 18:33:15
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: mamma

Det du skriver är aldrig tråkigt att läsa! Jag är in varje dag för att se om du skrivit något nytt. Skriv meR, mER, MER!
:*

2014-01-10 @ 08:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0