Sammanfattning 2013

Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut?

Flyttade ju in i mitt alldeles första hus, det är väl rätt stort.

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Vänner och vänner, men jag känner folk som blev föräldrar ja.

 

Dog någon som stod dig nära?

Nej, som tur är inte.

 

Vilka länder besökte du?

Bara Finland i år tyvärr.

 

Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?

Resor vore ju trevligt men jag vet inte om det kommer bli så.

 

Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?

Oj, antagligen datumet då mitt jobb brann upp (men minns inte vilket datum det var, haha)

 

Vad var din största framgång 2013?

Att jag kanske blivit lite händigare än innan och lärt mig nya saker.

 

Största misstaget?

Att deppa över småsaker kanske.

 

Bästa köpet?

Något till huset.

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Huset helt klart, i snitt 8000 i månaden på byggnationer.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

När jag fick återse min gamla häst Kvicksilver och sitta på hans rygg igen, den lyckan.

 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2014?

"Burn" med Ellie Goulding och "Just give me a reason" med Pink. Riktigt bra låtar.

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Som alltid har jag haft mina toppar och dalar men att toppa föregående år har varit svårt.

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Rest såklart men samtidigt vet jag att det inte varit möjligt.

 

Vad önskar du att du gjort mindre?

Frusit! Som jag frusit ...

 

Blev du kär i år?

Man kan väl inte bli något man redan är.

 

Favoritprogram på TV?

Under The Dome.

 

Bästa boken du läste i år?

Liza Marklunds nyaste.

 

Största musikaliska upptäckten?

Peter Jöback tror jag faktiskt.

 

Något du önskade dig och fick?

Jag vet ärligt talat inte.

 

Något du önskade dig och inte fick?

Ett jobb på dagtid.

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Var typ bara hemma. Minns inte, precis som jag ser att jag bloggat om det datumet. Jag trodde inte jag skulle minnas heller.

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Om jag skulle ha lyckats gå upp i vikt och kanske fått se lite mer av världen.

 

Vad fick dig att må bra?

En god cider en fin sommarkväll i uterummet.

 

Vilken kändis var du mest sugen på?

Kommer jag någonsin kunna svara någon på den här frågan?

 

Vem saknade du?

Ärligt talat är jag inte jättemycket för att sakna. Har haft fullt upp med att tänka på annat.

 

De bästa nya människorna du träffade?

Har jag träffat nya människor i år?

 

Mest stolt över?

Allt vi lyckats åstadkomma med huset.

 

Högsta önskan just nu?

Samma svar som förra året. Att få vara frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0