Melonkatten

Varför är det så svårt att bara göra en sak åt gången? Äta frukost och se på tv samtidigt går ju bra. Men att bara se på tv ... Helt plötsligt har jag tagit fram datorn eller telefonen också. Då kan jag i och för sig mer eller mindre glömma bort att se på tv:n. Har nog helt enkelt svårt att bara sitta och följa med i en handling utan att delta aktivt. När man sitter vid datorn har man ju händerna sysselsatta hela tiden och jag har liksom vant mig vid att ha det. Men det är lite störande att inte riktigt få ro att slappna av helt.
 
Åt i alla fall en halv honungsmelon till frukost idag. Yoda fick en bit också. Jag är lite fascinerad av honom. Ger man honom fisk eller sånt som katter förväntas tycka om visar han väldigt svalt intresse för det. Men honungsmelon, han är helt galen i det! Tror minsann han är en liten gottegris.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Han ser verkligen ut att njuta!
<3

2014-01-21 @ 21:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0