Konstiga drömmar och vaket tillstånd

Vilka konstiga drömmar jag haft i natt ... I den första drömmen skulle jag och G åka till Turkiet, men av någon anledning blev vi jättemycket försenade till planet och jag fick lite panik. I den andra drömmen hade vi just kommit hem från New York och jag var väldigt rastlös, det slutade med att vi tog "årets sista dopp" i nåt hav ... I januari?! I den sista drömmen älskade jag tydligen att springa och jag var bra på det också. Hmm, den sista drömmen hade väl kunnat få vara sann? Har haft jättemycket drömmar på senaste tiden, det är lite kul att minnas alla.

Idag står jobb på schemat hela dagen. Kvällen vet jag inte vad jag ska göra av, kommer vara ensam hemma större delen av den. Kanske äter jag något gott som tröst. Mycket mer lär jag nog inte orka med.

Den här veckan innehåller egentligen alldeles för lite jobb för min smak. Bara dryga 23 timmar, det är ju ingenting. Det ger mig alldeles för mycket tid att tänka och jag hinner ha panik över att pengar inte rullar in som jag vill. Men på det stora hela är den här månaden egentligen ganska bra, så jag antar att jag borde luta mig tillbaka och ta det lugnt när jag kan. Det känns bara så onödigt.

För vad är det egentligen för idé att vara ledig när man ändå inte har råd att göra någonting på sin lediga tid? Det enda jag unnar mig är diverse matexperiment och det är ju för visso kul, men det kan man ju inte sysselsätta sig med hela dagarna heller. Nej, det är då lika bra att jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0