Intressant

Ställde väckarklockan idag för att komma upp hyfsat tidigt. Tänkte att då kanske jag lyckas vända tillbaka dygnet efter natthelgen. Så nu sitter jag i soffan och har hunnit med att läsa några bloggar, äta frukost och söka ett intressant jobb. Jag måste medge att jag nästan inte söker några jobb nuförtiden. Är rätt nöjd med det jag har och jag vill inte längre ta vilket jobb som helst bara det har passande arbetstider. Kraven har höjts något och nu vill jag även att det ska vara ett jobb jag verkligen vill ha också. Tänker att det kanske kan vara bra.

Har inte jättemycket spännande att berätta, svettas jättemycket av någon anledning. Det måste vara väldigt varmt här inne idag, för det är inte ofta det händer kan jag lova. Halleluja liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0