Still alive

Ännu en helg av nattjobb är avklarad. Tog på mig några extra timmar igår och körde på till stängning även dag tre. Jag var faktiskt piggare än jag hade räknat med, så det gick riktigt bra. Februari är en kort månad så det gäller att ta vara på alla timmar man kan få.

Helt galet att det redan är februari förresten. Det innebär att över ett år har gått sedan vi flyttade in i huset. Det innebär också att det inte är många månader kvar nu tills det är dags att göra om köket. Tiden går fort och långsamt på samma gång. En känsla som är svår att förklara.

Nåja. Idag ska jag försöka lägga tankar och drömmar åt sidan och göra något vettigt. Jag vet att jag är jättedålig på att tänka på vardagliga saker som städning och sånt. Så idag ska jag faktiskt försöka ägna mig åt just detta. Idag är jag Bea, hemmafrun! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0