Spänd nacke och att drömma sig bort

Det är tydligen farligt att tänka att man mår bra. Idag vaknade jag alldeles för tidigt och med en spänd nacke. Gör mitt bästa för att vila bort det och hoppas det gått över tills jag ska jobba. Som tur är jobbar jag bara tre timmar över lunchen idag, så går det inte över kan jag nog bita ihop och klara det ändå.

Idag är en drömma-sig-bort-dag för övrigt. Ligger och läser en blogg om Australien och Nya Zeeland. Någon gång ska vi helt klart åka dit Gerry! ;-) Speciellt så vill jag besöka det där stället där hobbitarna bodde, det ser roligt ut. Funderar dessutom på om man skulle prova bungyjump men jag är tveksam, ärligt talat så har jag ingen dödslängtan. Men en helikoptertur kunde ju vara något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0