Snickrat!

Igår sydde jag. Idag stod träslöjd på agendan. Det visade sig ganska snabbt att jag är värdelös på att såga rakt, så jag uteslöt allt som hade med sågning att göra. Det innebar att jag helt enkelt fick leta upp brädor som var ungefär rätt längd från början. Sedan målade jag dem utan att ha någon riktig aning om vad jag skapade för någonting. Jag är inte så bra på att måla heller förresten. Brädorna fick ligga och torka medan jag funderade över vad jag höll på att skapa. Tillslut kom jag på det! Kanske var det en sån där grej man kan ställa ljus på. Det blev det. Resultatet? Halvdant, sjaskigt, snett ... Men definitivt hemmagjort!
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tror du kan det! Jag tror du kan det!! :D
Lika händig som mamma och lika händig som mormor var! Inget dåligt arv du fått! <3

2014-02-18 @ 16:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0