Snart två månader ...

Snart har jag klarat hela två månader utan läsk och godis. Okej, jag får erkänna att jag hade fruktsoda i mina mojitos som jag drack en dag. Men förutom det har jag klarat mig helt utan. Det har inte ens varit svårt. Någon speciell dag, som när vi skulle på bio eller såg melodifestivalen, då kändes det kanske som att det var en sådan gång då man "ska" ha godis. Men nej, jag åt inget. Jag är envis. Egentligen vore det kanske bättre om min självdisciplin gavs till någon annan som behövde den mer? Men jag är glad att jag har den.

Igår började vi prata om en liten, liten resa till sommaren. Det är verkligen bara i funderingsstadiet. Men om vi hittar något billigt som verkar intressant. Då kanske ... Kanske ... Jag började även fundera om vi skulle lyckas med Japanresan redan i år. Men den tanken slog jag bort. Det finns så mycket jag vill göra där att pengarna helt enkelt inte skulle räcka.

Men till något litet kanske de räcker? Kanske. Hur mycket hinner man få ihop på typ ... Ehh ... En månad plus skatteåterbäring? Oj, det lät som att det blir försvinnande lite när jag började tänka på det. Men kanske blir det två månader, eller blir det mer? Det är för tidigt på morgonen för att tänka. Men som sagt, jag är envis, något ska man väl komma på.

Nu ska jag nog ... Kolla på resor och resmål. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0